Friday 15 February 2013

Bio Energy Water

Bio Energy Water System mempunyai 6 penapisan ( filters) bagi menjamin kualiti air yang diminum agar mencapai tahap P.H. yang baik untuk badan kita.




Bio Energy Water System mempunyai 5 penapisan ( filters) bagi menjamin kualiti air yang diminum agar mencapai tahap P.H. yang baik untuk badan kita.

Penapis (Ceramic)
Penapis seramik ini juga dikenali sebagai pra-penapisan yang diletakkan diluar bagi memudahkan pengguna melihat keadaan penapis tersebut sama ada ia perlu dicuci atau tidak. Jika ia sudak kelihatan kotor, berkarat dan sebagainya, ia perlulah dicuci. Penapis ini berfungis mambasmi karat, hampas dan lain-lain zarah-zarah tersangkut dan menghapuskan bacteria. Liangnya bersaiz 0.9 mikron mencapai tahap penapisan sehingga 99.999%. 

Penapis (Pre-Carbon)
Dengan porosity yang tinggi dengan permukaan yang mampu menghapuskan klorin,warna,bau,THMs,bahan pencuci,sebatian organic,bahan kimia, dan mencegah pertumbuhan bacteria

Penapis (Alkaline)
Penapis ini mengandungi batu mineral untuk mengalkalikan dan menyemaikan air dengan spektrum ionik yang besar dan mineral yang dikesan. Ia menapis unsur logam berat, klorin, pencemar kimia, di samping mengawal kestabilan air, bakteria dan rumpair.

Penapis (Silver-Carbon)
Mengeluarkan apa-apa logam berat, bahan radioaktif, bahan kimia berbahaya dan racun perosak.

Penapis (Sediment)
Untuk menapis bahan-bahan apung dan bendasing yang terlepas.



Price :
6 Filter - RM 699.00
5 Filter - RM 499.00


call : 013-9453731









No comments:

Post a Comment